måndag 22 september 2014

Jag vill sy | I want to sew


Känslan slog mig. Som en kärlek-vid-första-anblick. Jag vill sy! NU. Jag vill bara ha tid till att sy klart en klänning som är sååååå såååå feminim och majestätisk så att jag kan ta på mig den och låtsas att jag styr världen. Nej, jag skojar bara. Men jag älskar den sortens klänningar, eftersom att de gör mig lycklig. Känslan av att se bedårande ut är underskattad, Det är anledningen till varför jag så gärna vill sy nu.



The feeling stroke me. Like a love-at-first-sight. I want to sew! NOW. I just want to have time to finish a dress that is sooo soo much ladylike and queenly so I can put it on and pretend that I rule the world. No. Just kidding. But I love that kind of dresses, because they make me happy. The feeling of looking great is something underestimated. That's why I so badly want to sew right now.


Picture from WeHeartIt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar