torsdag 10 juli 2014

Utveckling

Ibland kan jag inte låta bli att gå tillbaka och läsa min egen blogg. Bläddra i arkivet. Läsa stavnings- och grammatikfel. Skratta åt mina konstiga formuleringar. Ja, du förstår... Det roligaste är ändå att jämföra hur utvecklingen har sett ut från 2012 till 2014. Hur jag tänkte och trodde att bloggen skulle bli, jämfört med hur den är idag.

Jag tänkte ta er tillbaka till mitt allra första inlägg, vilket skrevs den 30:e juni 2012.
   Första inlägget på denna bloggen! Här kommer jag skriva om allt möjligt, bl.a. kläder som är ett stort intresse, musik och lite vad som händer i min vardag. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, so check this blog!
   Till att börja med, wow, grammatikfel i första meningen! "Denna bloggen", njaa; "denna blogg" eller "den här bloggen" ska det stå... Förövrigt så kan vi ju konstatera att jag faktiskt har följt mina riktlinjer generellt sett ganska bra. Musikinlägg har det ju varit ibland, samt vad som händer i min vardag, men framförallt: kläder. Det jag inte skrev något om, men som jag faktiskt har lagt upp några gånger är tränings- och fotoinlägg. Uppdatera så mycket som möjligt, tjaa, allting är ju relativt...

Hur som helst, så är jag i alla fall nöjd med hur utvecklingen har artat sig, och jag ser framemot att skriva ännu bättre blogginlägg om ytterligare två år!

Au revoir, LoveMeLikeCottonCandy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar