måndag 14 juli 2014

No 056


Som ni säkerligen vet, så ääääääälskar jag rosa. Det är fakta helt enkelt. Som jag har berättat tidigare, så har jag alldeles för många nagellack, varav (väldigt) många är rosa. Jag har genom åren samlat på mig en hel del från Depend, även om jag tycker att de har urbota dålig kvalité, så har jag samlat på mig en hel hög genom åren (hehe, de är ju så billiga)... Ett av dessa är Depend nummer 056. Jag fullkomligt avgudar färgen. Rosa är snyggt. Glitter är snyggt. Rosa glitter är dödligt snyggt. Känns typ som Barbie-glamour version grown-up. Haha, mina jämförelser är underbara...

As you probably know, I looooooove pink! I've told you before that I have way too many nail polishes, and a lot of them are pink. I have during the years bought pretty lot of Depend's polishes, even if I hate their bad quality (oooups, but they are so cheap)... One of those is Depend number 056. I totally adore the color. Pink is gorgeous. Glitter is gorgeous. Pink glitter is drop-dead gorgeous. It feels like Barbie-glam version grown-up. Haha, my comparisons are lovely...

Au revoir, LoveMeLikeCottonCandy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar