söndag 13 juli 2014

Abstinens/Abstinence

Godmorgon!
Jag har varit iväg under helgen, och olyckligtvis glömde jag att packa ner min laptop... Så irriterande 😔 Jag känner på mig att jag verkligen lyckades pricka in en helg när inspirationen dessutom var på topp, så jag har i princip värsta abstinensen i avsaknad av min kära dator! Men vad gör man när man inte har tillgång till alla sina oredigerade bilder samt Photoshop? Jo, läser fotobloggar såklart! (Suck, ingen bra idé, det gjorde bara att jag saknade min dator ytterligare...) Framemot kvällen beger jag mig i alla fall hemåt, så får väl ha en försoningstimme med min laptop och Photoshop. Längtan är bara förnamnet... Vad har ni hittat på under helgen?

Puss! LoveMeLikeCottonCandy


Good morning!
I've been away from home during the weekend, and unhappily I forgot to bring my laptop ... So sad 😔 I really feel that my inspiration level is high on top this weekend, so I've got practically abstinence without my computer! But what can you do when all your pictures and Photoshop aren't available? Well, you can read photo blogs! (Apparently no good idea, it made me miss my laptop even more...) I'm heading back home in the evening, so I guess I'll have to spend an hour with my computer and Photoshop. Longing is just the sure name ... So, what have you been up to this weekend?

Kisses! LoveMeLikeCottonCandy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar