söndag 16 mars 2014

A preppy spring day

Tumbler: Kate Spade, klänning/dress: Lilly Pulitzer, halsband/necklace: J.Crew, skor/shoes: Ralph Lauren, väska/tote: Kate Spade.
 
På en “preppy” vårdag skulle jag älska att ha på mig denna outfit, plus dessa accessoarer. Nu när det äntligen är soligt utomhus, har jag blivit väldigt förtjust i Lilly Pulitzers vårklänningar. De är så bedårande, samt feminina! Om jag hade kunnat ha på mig en om dagen, och priset var att offra min resterande garderob, skulle jag inte tacka nej (i alla fall inte för tillfället)!
 
On a preppy spring day, I would love to wear this outfit plus these accessorizes. Now when it’s finally sunny outside, I’ve been very fond of Lilly Pulitzer’s spring dresses. They are so adorable and feminine! If I could wear one a day, and had to say good-bye to the rest of my wardrobe, I wouldn’t hesitate (at least not for the moment)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar