tisdag 19 mars 2013

Har ni några förkylningstips?

Jaha, ögonblicket när man går in på sin blogg väl medveten om att man hamnat efter några dagar i uppdateringen pga sjukdom och sedan inser – oj, jag har inte uppdaterat på snart en månad! Istället har jag utvecklat ett väldigt starkt beroende av Bafucin med mintsmak, Alvedon, Carmex samt näsdroppar.
   Ja, som ni märker så har jag klassikern – förkylning. Den här gången är det inte bara lite snuva i näsan, utan har haft riktigt ont i halsen och nu senast svårt att andas. Inget Ni vill veta... Jag besparar Er även detaljerna om konsistensen på mitt snor ;)
   Men hold on CottonCandyLovers! Jag lovar att uppdatera, uppdatera, uppdatera så mycket jag kan den resterande veckan som gottgörning! Så länge, det är ingen som vet hur man snabbt blir frisk från förkylning? Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar